OTHERS

(ιδ/ε) Apollinaris [Mai 88]: τὰ μὲν περὶ τῶν ὑπολελειμμένων [so Mai; ὑπολελημμένων O] ἐν τοῖς Ἰερουσαλὴμ ἐρειπίοις [ἐριπίοις O Mai] ἐν καιρῷ προεῖπεν, ἡνίκα ἡ πόλις ἠρημώθη, καὶ τά γε περὶ τῶν αἰχμαλώτων τῶν ἐν Βαβυλῶνι, ὅτι οὐκ ἄξιοι τῆς ἐπανώδου διὰ τὴν ἄχρι νῦν ἀπείθειαν, ὥστε οὐδέτεροι τῆς γῆς ἄξιοι· ἐν καιρῷ δὲ καὶ περὶ τῶν ποιμένων, δι' οὓς κακῶς ποιμαίνοντας [ποιμένοντας O Mai] ἡ ἅλωσις γέγονεν, οἷς ἐγκαλεῖ τὸ μὴ φροντίζειν τῶν προβάτων εἰς τὸ ἀγαθὸν ἀλλ' ἑαυτῶν εἰς τὴν τρυφήν.

(ιζ) Cyril [PG 70: 1460C]: ἐξαιτοῦντες γὰρ κατὰ τὸν νόμον δεκάτας, ἀπαρχάς, εὐχαριστήρια, καὶ ταῖς [extraneous abbr. for -ας above τ] ἐκ λαῶν δωροφορίαις [so Mai; δοροιφορίαις O] ἐντρυφῶντες [ἐντρυφόντες O] ἀσώτως, οὐδένα τῆς σωτηρίας αὐτῶν ἐποιοῦντο λόγον. [Cf. Cyril's very similarly worded comment on Hab. 3.17 (2: 164 Pusey); also on Zech. 11.3 (2: 449 Pusey).]

(~) At bottom of page, anchored to vs. 12 ἀπελάσω (anon. textual note): συνάξω. [An attested variant reading.]

(5) At bottom of page, anchored to vs. 14 μάνδραι (anon. gloss): τῶν φυλῶν αἱ οἰκήσεις.

(—) At bottom of page, anchored to vs. 16 ἐκλεῖπον (anon. gloss): τὸ ἠσθενηκός.

(λς) Cyril [PG 70: 1460CD]: νομομαθεῖς γὰρ ὄντες οἱ ἐξ αἵματος τοῦ Λευῒ, καὶ καλλίστην ὥσπερ νομὴν, λεπτὸν δὲ καὶ διειδὲς ἔχοντες ὕδωρ, τὴν διὰ Μωϋσέως παίδευσιν οὐκ ἀνικάνως ἔχουσαν ποδηγεῖν εἰς ἀλήθειαν, κατεπάτουν τρόπον τινὰ τὴν νομήν· συνετάραττον δὲ καὶ τὸ ὕδωρ, παχεῖάν τινα καὶ ἰλυώδη [so Pusey, following ms D; ὑλώδη O Mai] καὶ γεώδους [so Pusey; γαιώδους O Mai] ἀκαθαρσίας ἀναπλέων [ἐμπλέων Pusey] παρατιθέντες διδασκαλίαν, τοῖς ἐν τάξει προβάτων ἀκολουθοῦσιν αὐτοῖς ὡς κριοῖς. [The text is in fact from Cyril's commentary on Hosea 6.8-9 (1: 146 Pusey).]

(μ) Cyril [PG 70: 1460D]: ὅτι δὲ περὶ Χριστοῦ τὰ τοιαῦτά φησιν ἀταλαίπωρον [ἀταλαιπωρῶν O] ἰδεῖν· προτετελευτηκότος [-ως O] γὰρ ἤδη τοῦ μακαρίου Δαυὶδ καὶ ἐν τάφοις ἤδη κειμένου, προεφήτευσε μὲν ὁ μακάριος Ἰεζεκιήλ. ἐποιεῖτο δὲ τὴν ὑπόσχεσιν ὁ θεὸς καὶ πατὴρ ὡς ἐσομένην κατὰ καιρούς, καὶ οὐχ ὡς ἤδη τετελεσμένην· ἐπὶ γὰρ τοῖς ἐσομένοις αἱ ὑποσχέσεις [-σχέσις O], οὐκ ἐπὶ [οὐκέτι Mai] τοῖς ἤδη πεπραγμένοις.